- Újdonságok
- Akciók
- Csapágy
- Ékszíj
- Szimering, O-gyűrű
- Gépek, alkatrészek
- Ipari automatizálás
- Hajtástechnika
- Hidraulika
- Pneumatika
- Szerszámok
- Villamossági termékek
- Egyéb termékek
- WIKO ragasztástechnológia
Gyakran Ismételt Kérdések
Ez a gyakran ismételt kérdések gyűjteménye, kérdés esetén itt érdemes kezdeni.
GASH.hu? Mi ez?
A GépAlkatrészSHop.hu webáruház mozaikszavas rövidített neve. Áruházunk elérhető gepalkatreszshop.hu és a gash.hu címekről egyaránt.
Miért ennyire olcsóak és honnan származnak a webáruház termékei?
A termékek szinte mindegyike hazai- és nemzetközi üzemek és gyárak felszámolásából, elfekvő raktári készletekből származnak, ezért kedvezőbb árakat tudunk biztosítani.
Találtam egy alkatrészt, de csak 1 db van készleten. Később lesz még belőle?
Egyes árucikkeknél van esély van rá mivel a termékfeltöltés folyamatos, így elképzelhető, hogy akad még a fel nem leltározott készletből. Tehát mindenképpen érdemes az igényt jelezni felénk, mert semmi sem lehetetlen. Továbbá minden újonnan feltöltött áruról időről-időre hírlevélben értesítjük az érdeklődőket, ezért javasoljuk a feliratkozást arra is.
Keresek egy terméket, de itt nem találtam. Később lesz belőle?
Elképzelhető, mivel a termékadatbázis folyamatos bővítés alatt van. Érdemes hetente többször ellátogatni hozzánk, vagy a hírlevélre feliratkozni, melyben küldjük az infót az újonnan feltöltött termékekről.
Újak, vagy használtak az árucikkek?
A webáruházunkban elérhető ragasztóanyagok kivétel nélkül új beszerzésű árucikkek, melyeknek mi vagyunk a kizárólagos magyarországi forgalmazója.
A csapágyak és ékszíjak túlnyomó részt elfekvő készletekből eredő új, nem használt áru gyári csomagolással, vagy anélkül.
A további termékek többsége felszámolásokból származik, de ennek ellenére nem mindegyik használt, van köztük elfekvő raktári készletekből eredő sok új és újszerű állapotú is. A termék állapotát minden esetben feltüntetjük az adatlapon. Ha nem tudjuk biztosan, hogy az árucikk új-e, akkor használtként áruljuk.
A használt termékek döntő többségét teszteljük, a hajtóműveket fel is újítjuk, csapágyaikat cseréljük, újra festjük és olajjal feltöltve szállítjuk.
A termék fotóján van egy "ÚJ" jelzés, miközben a termék adatlapján meg használtként van megjelölve. Hogy is van ez?
A termékek feltöltése folyamatos, ezért az árucikkek lépén látható logóval a frissen feltöltött termékeket jelöljük. Ez a megjelölés a feltöltést követő 14 napon át látható a termék fotójánál. A termék állapotára vonatkozó infók (új, használt, stb) a termékleírásban olvashatóak.
Kérdésem lenne egy termékkel kapcsolatosan. Miként tehetem ezt meg?
Minden termék oldalán biztosítva van a termékkel kapcsolatos kérdések küldése. Ehhez csak kattintani kell a ?-el jelölt nyomógombon, ami a "Kosárba tesz" gomb alatti ikonsoron található. Szívesen adunk meg további információkat vagy nagyobb felbontású fotókat az adott terméket illetően.
Van a terméknek gyári csomagolása?
Az adatlapokon ez az információ is fel van tüntetve és a mellékelt képeken is igyekszünk ezt megmutatni.
Mikor kapom meg a rendelésemet?
A legtöbb termékünket melyek közvetlen hozzáféréssel a helyi raktárunkból elérhetőek és a rendelése 13 óráig megtörténik, akkor jó eséllyel a következő munkanapra tudjuk szállítani.
A hajtóműveket és villanymotoros hajtóműveket 1-3 napos szállítással vállaljuk raktározási helytől (helyi-, illetve külső raktárunk) függően.
Ha a megrendelt áru tömege meghaladja a 40 kg-ot, vagy túlméretes, akkor a szállítás költségét és idejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel.
Személyes átvételnél miért kell időpontot egyeztetni? Miért nem mehetek egyszerűen a nyitvatartási időben?
Ennek több oka is van. A megrendelt árut össze kell készítenünk, főleg ha több darabos és/vagy nagyobb tömegű a rendelés. A szombati napokra áthelyezett munkanapokon nem szállítunk, de időpont egyeztetéssel esetlegesen megoldható a személyes átvétel. Ugyanígy megoldható a személyes átvétel a munkaszüneti- és ünnepnapokon is, ezzel is igyekszünk kiszolgálni minden vevői igényt.
Nem találtam itt választ a kérdésemre. Kinek és hogyan tehetem fel?
Több megoldás is lehetséges:
A webáruházban működik egy chat szolgáltatás, ami a képernyő jobb-alsó sarkában található. Ha az operátor be van jelentkezve, akkor a küldött üzenet azonnal megjelenik nála. Kijelentkezett operátor esetén az üzenet e-mailként kerül továbbításra, melyre a lehető leghamarabb válaszolni fog.
Egyéb lehetőségek a telefonhívás (92/510-577), továbbá az egy kapcsolatfelvételi űrlap, ami gyakorlatilag egy e-mail, de természetesen egy közvetlen e-mailt is küldhet az info@gepalkatreszshop.hu címünkre.
Keressen minket bizalommal :)