Kategóriák
  • Újdonságok
  • Akciók
  • Csapágy
    •  
  • Ékszíj
    •  
  • Szimering, O-gyűrű
    •  
  • Gépek, alkatrészek
    •  
  • Ipari automatizálás
    •  
  • Hajtástechnika
    •  
  • Hidraulika
    •  
  • Pneumatika
    •  
  • Szerszámok
    •  
  • Villamossági termékek
    •  
  • Egyéb termékek
  • WIKO ragasztástechnológia
    •  
Csapágykeresés

Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
WIKO termékek

Ipari ragasztástechnika
A német minőség, amihez ragaszkodni fog!


- egy- és kétkomponensű ragasztók,
- CA (pillanat) ragasztók,
- csavarrögzítő, menettömítő és felülettömítő anaerob termékek,
- polimer ragasztó- és tömítőanyagok,
- aeroszolos tisztító és karbantartó spray termékek
- ragasztástechnikai tartozékok.

ROLL-TECH 95 KFT

A webáruház üzemeltetője a




Kereskedelem: csapágyak, csapágy tartozékok, ékszíjak, kötőelemek, hajtástechnikai elemek, pneumatikus alkatrészek, karbantartási anyagok


Szolgáltatás: karbantartás, javítás, csapágy diagnosztikai mérések, műszaki szaktanácsadás, tervezés, kivitelezés


Fémmegmunkálás: professzionális CNC gépeken egyedi megrendelések megtervezése és legyártása

Házhozszállítás

FOGYASZTÓ BARÁT

Tanúsítvány
SSL Certificate
Látogató számláló
0
2
3
1
1
4
2
Fizetési megoldás

Gyakran Ismételt Kérdések

Ez a gyakran ismételt kérdések gyűjteménye, kérdés esetén itt érdemes kezdeni.

GASH.hu? Mi ez?
A GépAlkatrészSHop.hu webáruház mozaikszavas rövidített neve. Áruházunk elérhető gepalkatreszshop.hu és a gash.hu címekről egyaránt.

Miért ennyire olcsóak és honnan származnak a webáruház termékei?
A termékek szinte mindegyike hazai- és nemzetközi üzemek és gyárak felszámolásából, elfekvő raktári készletekből származnak, ezért kedvezőbb árakat tudunk biztosítani.

Találtam egy alkatrészt, de csak 1 db van készleten. Később lesz még belőle?
Egyes árucikkeknél van esély van rá mivel a termékfeltöltés folyamatos, így elképzelhető, hogy akad még a fel nem leltározott készletből. Tehát mindenképpen érdemes az igényt jelezni felénk, mert semmi sem lehetetlen. Továbbá minden újonnan feltöltött áruról időről-időre hírlevélben 
értesítjük az érdeklődőket, ezért javasoljuk a feliratkozást arra is.

Keresek egy terméket, de itt nem találtam. Később lesz belőle?
Elképzelhető, mivel a termékadatbázis folyamatos bővítés alatt van. Érdemes hetente többször ellátogatni hozzánk, vagy a hírlevélre feliratkozni, melyben küldjük az infót az újonnan feltöltött termékekről.

Újak, vagy használtak az árucikkek?
A webáruházunkban elérhető ragasztóanyagok kivétel nélkül új beszerzésű árucikkek, melyeknek mi vagyunk a kizárólagos magyarországi forgalmazója.
A csapágyak és ékszíjak túlnyomó részt elfekvő készletekből eredő új, nem használt áru gyári csomagolással, vagy anélkül.
A további termékek többsége felszámolásokból származik, de ennek ellenére nem mindegyik használt, van köztük elfekvő raktári készletekből eredő sok új és újszerű állapotú is. A termék állapotát minden esetben feltüntetjük az adatlapon. Ha nem tudjuk biztosan, hogy az árucikk új-e, akkor használtként áruljuk.
A használt termékek döntő többségét teszteljük, a hajtóműveket fel is újítjuk, csapágyaikat cseréljük, újra festjük és olajjal feltöltve szállítjuk.

A termék fotóján van egy "ÚJ" jelzés, miközben a termék adatlapján meg használtként van megjelölve. Hogy is van ez?
A termékek feltöltése folyamatos, ezért az árucikkek lépén látható logóval a frissen feltöltött termékeket jelöljük. Ez a megjelölés a feltöltést követő 14 napon át látható a termék fotójánál. A termék állapotára vonatkozó infók (új, használt, stb) a termékleírásban olvashatóak.

Kérdésem lenne egy termékkel kapcsolatosan. Miként tehetem ezt meg?
Minden termék oldalán biztosítva van a termékkel kapcsolatos kérdések küldése. Ehhez csak kattintani kell a ?-el jelölt nyomógombon, ami a "Kosárba tesz" gomb alatti ikonsoron található. Szívesen adunk meg további információkat vagy nagyobb felbontású fotókat az adott terméket illetően.

Van a terméknek gyári csomagolása?
Az adatlapokon ez az információ is fel van tüntetve és a mellékelt képeken is igyekszünk ezt megmutatni.

Mikor kapom meg a rendelésemet?
A legtöbb termékünket melyek közvetlen hozzáféréssel a helyi raktárunkból elérhetőek és a rendelése 13 óráig megtörténik, akkor jó eséllyel a következő munkanapra tudjuk szállítani.
A hajtóműveket és villanymotoros hajtóműveket 1-3 napos szállítással vállaljuk raktározási helytől (helyi-, illetve külső raktárunk) függően.
Ha a megrendelt áru tömege meghaladja a 40 kg-ot, vagy túlméretes, akkor a szállítás költségét és idejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel.

Személyes átvételnél miért kell időpontot egyeztetni? Miért nem mehetek egyszerűen a nyitvatartási időben?
Ennek több oka is van. A megrendelt árut össze kell készítenünk, főleg ha több darabos és/vagy nagyobb tömegű a rendelés. A szombati napokra áthelyezett munkanapokon nem szállítunk, de időpont egyeztetéssel esetlegesen megoldható a személyes átvétel. Ugyanígy megoldható a személyes átvétel a munkaszüneti- és ünnepnapokon is, ezzel is igyekszünk kiszolgálni minden vevői igényt.

Nem találtam itt választ a kérdésemre. Kinek és hogyan tehetem fel?
Több megoldás is lehetséges:
A webáruházban működik egy chat szolgáltatás, ami a képernyő jobb-alsó sarkában található. Ha az operátor be van jelentkezve, akkor a küldött üzenet azonnal megjelenik nála. Kijelentkezett operátor esetén az üzenet e-mailként kerül továbbításra, melyre a lehető leghamarabb válaszolni fog.
Egyéb lehetőségek a telefonhívás (92/510-577), továbbá az egy kapcsolatfelvételi űrlap, ami gyakorlatilag egy e-mail, de természetesen egy közvetlen e-mailt is küldhet az info@gepalkatreszshop.hu címünkre.

Keressen minket bizalommal :)

 

Webáruház készítés