Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciós termékek
    • Csapágy, ékszíj, szimering
      •  
    • Gépek, alkatrészek
      •  
    • Ipari automatizálás
      •  
    • Hajtástechnika
      •  
    • Hidraulika
      •  
    • Pneumatika
      •  
    • Villamossági termékek
      •  
    • Szerszámok
      •  
    • WIKO termékek
      •  
    Hírlevél
    TOP termékek
    Termékajánló
    Összehasonlítás
    WIKO Magyarország

    Ipari ragasztástechnika
    A német minőség, amihez ragaszkodni fog!


    - egy- és kétkomponensű ragasztók,
    - CA (pillanat) ragasztók,
    - csavarrögzítő, menettömítő és felülettömítő anaerob termékek,
    - polimer ragasztó- és tömítőanyagok,
    - aeroszolos tisztító és karbantartó spray termékek
    - ragasztástechnikai tartozékok.

    ROLL-TECH 95 KFT

    A webáruház üzemeltetője a




    Kereskedelem: csapágyak, csapágy tartozékok, ékszíjak, kötőelemek, hajtástechnikai elemek, pneumatikus alkatrészek, karbantartási anyagok


    Szolgáltatás: karbantartás, javítás, csapágy diagnosztikai mérések, műszaki szaktanácsadás, tervezés, kivitelezés


    Fémmegmunkálás: professzionális CNC gépeken egyedi megrendelések megtervezése és legyártása

    Házhozszállítás

    FOGYASZTÓ BARÁT

    Gyakran Ismételt Kérdések

    Ez a gyakran ismételt kérdések gyűjteménye, kérdés esetén itt érdemes kezdeni.

    GASH.hu? Mi ez?
    A GépAlkatrészSHop.hu webáruház mozaikszavas rövidített neve. Áruházunk elérhető gepalkatreszshop.hu és a gash.hu címekről egyaránt.

    Miért ennyire olcsóak és honnan származnak a webáruház termékei?
    A termékek szinte mindegyike hazai- és nemzetközi üzemek és gyárak felszámolásából, elfekvő raktári készletekből származnak, ezért kedvezőbb árakat tudunk biztosítani.

    Találtam egy alkatrészt, de csak 1 db van készleten. Később lesz még belőle?
    Egyes árucikkeknél van esély van rá mivel a termékfeltöltés folyamatos, így elképzelhető, hogy akad még a fel nem leltározott készletből. Tehát mindenképpen érdemes az igényt jelezni felénk, mert semmi sem lehetetlen. Továbbá minden újonnan feltöltött áruról időről-időre hírlevélben értesítjük az érdeklődőket, ezért javasoljuk a feliratkozást arra is.

    Keresek egy terméket, de itt nem találtam. Később lesz belőle?
    Elképzelhető, mivel a termékadatbázis folyamatos bővítés alatt van. Érdemes hetente többször ellátogatni hozzánk, vagy a hírlevélre feliratkozni, melyben küldjük az infót az újonnan feltöltött termékekről.

    Újak, vagy használtak az árucikkek?
    A termékek többsége felszámolásokból származik, de ennek ellenére nem mindegyik használt, van köztük elfekvő raktári készletekből eredő sok új és újszerű állapotú is. A termék állapotát minden esetben feltüntetjük az adatlapon. Ha nem tudjuk biztosan, hogy az árucikk új-e, akkor használtként áruljuk. Csapágyakból viszont csak (gyári csomagolású) újakat adunk.
    A használt termékek döntő többségét teszteljük, a hajtóműveket fel is újítjuk, csapágyaikat cseréljük, újra festjük és olajjal feltöltve szállítjuk.

    A termék fotóján van egy „ÚJ” jelzés, miközben a termék adatlapján meg használtként van megjelölve. Hogy is van ez?
    A termékek feltöltése folyamatos, ezért az árucikkek lépén látható „ÚJ” logóval a frissen feltöltött termékeket jelöljük. Ez a megjelölést a feltöltést követő 14 napon át látható a termék fotójánál. A termék állapotára vonatkozó infók (új, használt, stb) a termékleírás elején olvashatóak.

    Kérdésem lenne egy termékkel kapcsolatosan. Miként tehetem ezt meg?
    Minden termék oldalán biztosítva van a termékkel kapcsolatos kérdések küldése. Ehhez csak kattintani kell a ?-el jelölt nyomógombon, ami a "Kosárba tesz" gomb alatti ikonsoron található. Szívesen adunk meg további információkat vagy nagyobb felbontású fotókat az adott terméket illetően.

    Van a terméknek gyári csomagolása?
    Az adatlapokon ez az információ is fel van tüntetve és a mellékelt képeken is igyekszünk ezt megmutatni.

    Mikor kapom meg a rendelésemet?
    A GLS-el történő küldés esetén a munkanapokon 14 óráig leadott rendeléseket biztosan, a 15 óráig érkező rendeléseket pedig jó eséllyel a következő munkanapra tudjuk szállítani. MPL Postapontra történő küldésnél ezek az időpontok 13 és 14 óra.
    Ha a megrendelt áru tömege meghaladja a 40 kg-ot, vagy túlméretes, akkor a szállítás költségét és idejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel.

    Személyes átvételnél miért kell időpontot egyeztetni? Miért nem mehetek egyszerűen a nyitvatartási időben?
    Ennek több oka is van. A megrendelt árut össze kell készítenünk, főleg ha több darabos és/vagy nagyobb tömegű a rendelés. A szombati napokra áthelyezett munkanapokon nem szállítunk, de időpont egyeztetéssel esetlegesen megoldható a személyes átvétel. Ugyanígy megoldható a személyes átvétel a munkaszüneti- és ünnepnapokon is, ezzel is igyekszünk kiszolgálni minden vevői igényt.

    Hogyan tudok csapágyat, ékszíjat vagy szimeringet vásárolni?
    Cégünk elsősorban a kérdésben szereplő termékek kereskedelmével foglalkozik, de a GASH.hu webáruházban ezek a termékek nem rendelhetőek közvetlenül. Jelenleg csak telefonos, vagy e-mailben történő megkereséssel lehetséges ezen termékek rendelése.
    Telefonszám: 92/510-577
    E-mail: info@gepalkatreszshop.hu

    Nem találtam itt választ a kérdésemre. Kinek és hogyan tehetem fel?
    Több megoldás is lehetséges:
    A webáruházban működik egy chat szolgáltatás, ami a képernyő jobb-alsó sarkában található. Ha az operátor be van jelentkezve, akkor a küldött üzenet azonnal megjelenik nála. Kijelentkezett operátor esetén az üzenet e-mailként kerül továbbításra, melyre a lehető leghamarabb válaszolni fog.
    Egyéb lehetőségek a telefonhívás (92/510-577), továbbá az egy kapcsolatfelvételi űrlap, ami gyakorlatilag egy e-mail, de természetesen egy közvetlen e-mailt is küldhet az info@gepalkatreszshop.hu címünkre.

    Keressen minket bizalommal :)

    Webáruház készítés